Hai sobat jumpa lagi dipostingan zilanet. kali ini admin akan memostingkan artikel tentang contoh teks bahasa jawa tentang pendidikan. kenapa admin menulis artikel ini? karena admin sebenarnya sudah mencari-cari di google yahoo tapi tidak ada dan maka dari itu teks wawancara ini buatan admin dan mohon maaf apabila ada kesalahan dalam arti atau kata karena maklum admin belum mahir betul tentang bahasa jawa. oke langsung saja simak Contoh teks wawancara bahasa jawa tentang pendidikan dibawah ini:
Kula : wilujeng siyang ibu, apunten mekewedi.
Narasumber : wilujeng siyang Nak, enten ingkang sanguh ibu bantu?
kula : kula Desi Fitri Astuti saking sekolahan Mts Almuslimun kersa Mewawancarai ibu.
Narasumber : Oh mangga kaleresan ibu saweg mboten ribet.
kula : saea ibu kita sedaya lajeng kamawon datheng sapun pitakenan nya, setunggal-tama
nami ibu sinten ?
Narasumber : nami ibu Linda Siallagan.
Kulo : kados pundi miturut ibu babagan pamucalan?
Narasumber : pamucalan yaiku panyinaon pangasumerepan, keterampilan, uga kebiyasan sekelompok tiyang ingkang ditransfer saking setunggal generasi datheng generasi punikanipun langkung pamucalan, panglatian, utawi penelitian. pamucalan asring kedadosan ing ngandhap bimbingan tiyang benten, nanging ugi mbokmenawikaken sacara otodidak.saben pandalon ingkang nggadhahi efek formatif ing cara tiyang manah, rumaos, utawi tindakan saged dipunanggep pamucalan. pamucalan umumnya dipunpara dados tahap kados prasekolah, sekolah dasar, sekolah madya uga lajeng guron inggil, universitas utawi magang.
Kulo : napa ibu satiyang guru?
Narasumber : inggih, kula guru Tk
kula : kados pundi kawontenan anak wucal ibu ing panggen ibu mucal?
Narasumber : kawontenan panyinaon dikelas kalebet kondusif nalika PBM nglajeng.
Kulo : kados pundi jangkah-jangkah utawi adakah jangkah-jangkah khusus ingkang ibu tumindakake nalika ngasringaken model-model panyinaon?
Narasumber : pangasringan model-model panyinaon ingkang kula tumindakake dikelas bergantung ing materi ingkang kula wucalaken uga tentunya jangkah-jangkahipun pun bergantung ing model panyinaonipun.
Kulo: kerekaosan utawi kendala-kendala menapa kamawon ingkang asring ibu panggihi kala piwulang nglajeng kaliyan ngginakaken model panyinaon?
Narasumber : kerekaosan ingkang asring kula panggihi yaiku enten saking kalih sisi. ingkang setunggal punika saking anak wucal ingkang rewel kadang ugi enten ingkang ngambek mboten kersa sinau uga ingkang kaping kalih Pola manah siswanya taksih kathah ingkang kelangkung monoton utawi kirang gelis nempen piwulang dadosipun kadang kala mbetahaken wanci dangu konjuk ngasringaken piyambakipun amargi wanci panyinaonipun radin-radin namung 2x45 menit.
Kulo : sae kula raos niki sampun cekap wawancara kula ngengingi pamucalan ingkang ing TK niki, kula amit riyen, wilujeng siyang
Narasumber : wilujeng siyang.
0 komentar:
Posting Komentar